اجاره انبار کوچک در غرب تهران
نوشته شده توسط : faeghe

اولین و تنها پایگاه لجستیکی انبار اجاره و انبار فروش ترکیه به بهره برداری رسید!
کسانی که به دنبال یک انبار برای اجاره یا یک انبار برای فروش در سراسر ترکیه هستند، اکنون می توانند مستقیماً با صاحبان انبار تماس بگیرند.

عثمان دوغروچو، بنیانگذار مشاوره لجستیک سبز، اظهار داشت که depokirala.com که در نتیجه یک مطالعه 1 ساله برای این منظور تهیه شده است، به عنوان پلتفرمی راه اندازی شد که مستقیما کسانی را که می خواهند لجستیک خود را اجاره یا خریداری کنند، گرد هم می آورد. انبارها و کسانی که قصد اجاره یا فروش انبار خود را دارند و تمامی نیازمندانی که نیاز به انبار اجاره ای یا تدارکاتی دارند، اظهار داشت: امکان جستجو بر اساس استان-منطقه و با توجه به انواع انبارها را خواهند داشت. انبارهای مورد علاقه و مقایسه انبارهایی که انتخاب کرده اند با یکدیگر.

در Depokirala.com، صاحبان انبار می‌توانند انبارهای خود را در بولتن‌های سرمایه‌گذاری لجستیک که هر ماه منتشر می‌شوند به ده‌ها هزار نفر از فعالان تدارکات اعلام کنند و اطلاعاتی درباره سرمایه‌گذاری‌های لجستیک داشته باشند.

علاوه بر این، صاحبان انبار و اجاره‌کنندگان انبار به صدها تأمین‌کننده انبار در بخش «تامین‌کنندگان لجستیک» دسترسی مستقیم خواهند داشت و می‌توانند به ارائه‌های تدارکات و زنجیره تأمین از بانک داده‌های لجستیک دسترسی داشته باشند.

به طور خلاصه، عثمان دوغروجو اظهار داشت که depokirala.com قصد دارد بازار انبار لجستیک ترکیه باشد و با محتوای منحصر به فرد خود که اولین و تنها در کشور ما است، کاتالوگ انبار اجاره ای ترکیه یا انبار فروش کاتالوگ انبار لجستیک خواهد بود. ایجاد شده و کمبود عمده بخش لجستیک را پر خواهند کرد.

عثمان دوغروجو، که از همه صاحبان انبارها، به ویژه شرکت های برون سپاری لجستیک، که می خواهند انبارها را اجاره و بفروشند، دعوت کرد تا در سایت depokirala.com ثبت نام کنند، اظهار داشت که آنها یک حرکت نوآورانه در لجستیک انجام داده اند و در این بخش تحرک ایجاد خواهند کرد.

خدمات انبارداری Üçeller یک خط مشی خدمات را برای برآورده کردن خواسته های هر مشتری، خواه فرد یا شرکت، اتخاذ می کند. در این مرحله ضمن تعیین قیمت انبارهای اجاره ای از سیاست های قیمتی معقول استفاده می شود.

اجاره انبار یکی از روش های ارجح برای نگهداری ایمن کالاها و محصولات است. تا جایی که می توانید با اجاره انبارهایی با امنیت کامل و گزینه های قیمتی مقرون به صرفه برای فروش محصولات خود و یا متعلقات موسسه خود، وسایل خود را بدون مشکل نگهداری کنید.

برای نیازهای شرکت، امکانات اجاره انبار Üçeller ترجیح داده می شود زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم یک فرآیند ذخیره سازی ایمن طولانی مدت را امکان پذیر می کنند. شما می توانید دلایل مختلفی برای اجاره انبار داشته باشید. همچنین می توانید از انبارها برای نگهداری محصولات یا نگهداری اقلام اضافی خود استفاده کنید. به هر دلیلی، مستقیماً خواسته های شما را برای نیازهای شرکتی و شخصی برآورده می کند.

قیمت اجاره انبار چقدر است؟
قیمت اجاره انبار بسته به اندازه و موقعیت انباری که قرار است اجاره شود ممکن است متفاوت باشد. موضوع دیگری که بر قیمت اجاره تاثیر می گذارد، مدت اجاره انبارها است.

طولانی تر نگه داشتن مدت اجاره در هنگام اجاره انبار به شما امکان می دهد انبارهایی را با قیمت های مقرون به صرفه تر اجاره کنید. اما در هنگام انتخاب انبار، پیشنهاد می شود انباری با اندازه مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. اجاره انبارهای کوچک می تواند باعث شود که در نصب وسایل خود با مشکل مواجه شوید. اجاره انبارها در متراژهای بسیار بزرگ ممکن است باعث هزینه های غیرضروری از نظر بودجه شود.

عوامل اصلی موثر بر قیمت اجاره انبار به شرح زیر است:

اندازه انباری که باید اجاره شود
محل انباری که باید اجاره شود
مدت زمان اجاره انبار مورد اجاره،
سیاست های خدمات اجاره دهنده انبار.
برای هر انباری که توسط Üçel Warehouse اجاره شده است، خدمات امنیتی کامل ارائه می شود. یکی از اهداف اصلی اجاره انبار نگهداری وسایل در محیطی امن است. در این مرحله، می توانید گزینه های خدمات ایمن ما را هنگام اجاره انبار ارزیابی کنید.

 املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید. 09121213368





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: